slide_1000x300_01 slide_1000x300_02 slide_1000x300_03 slide_1000x300_05 slide_1000x300_07 slide_1000x300_09 slide_1000x300_12 slide_1000x300_13 jeziorko

NAZWA ZAMÓWIENIA: Sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów i pojazdów służbowych oraz urządzeń mechanicznych stanowiących własność Gminy Platerów i jej jednostek organizacyjnych w roku 2019.

 

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów i pojazdów służbowych oraz urządzeń mechanicznych stanowiących własność Gminy Platerów i jej jednostek organizacyjnych w roku 2019.

Szacunkowa ilość paliw wynosi :

   olej napędowy ON                          -   32 000 l,

   benzyna bezołowiowa 95                -   6 000 l,

Platerów, dnia 12 grudnia 2018 r.

GP.6830.1.1.2018

OGŁOSZENIE

            W związku z wnioskiem o wszczęcie postępowania rozgraniczeniowego, jaki wpłynął do Urzędu Gminy w Platerowie, informuje o możliwości składania ofert na przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości położonych na terenie miejscowości Mężenin, gmina Platerów oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 579 i 580.

Numer sprawy: INR.FS.ZP.271.01.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.) określonego w art. 4 pkt. 8, numer sprawy INR.FS.ZP.271.01.2018, nazwa zadania: Doposażenie jednostek OSP z terenu Gminy Platerów”. Zadanie współfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości”.

 

 

Odbudowa drogi gminnej dz. ew. nr 430, 432 w miejscowości Górki, dz. ew. nr 225 w miejscowości Hruszniew-Kolonia

na odcinku od km 0+002 do km 0+905 o długości 0,903 km.

 

 

  1. Nazwa oraz adres Zamawiającego

Gmina Platerów

ul. 3 Maja 5

08-210 Platerów

REGON: 030237641

NIP: 496-02-49-522

tel. (83) 357 84 47

fax. (83) 359 10 19

www.platerow.com.pl;

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2017 poz. 1579)
o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy dla robót budowlanych.

  • Opis przedmiotu zamówienia

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) określonego w art. 4 pkt 8.

Numer sprawy: GP.OŚ.A.041.1.2018

Nazwa zadania: „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Platerów”.

 

  1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na demontażu, transporcie i utylizacji oraz zbiórce, transporcie i utylizacji odpadów azbestowych z budynków mieszkalnych i gospodarczych należących do osób fizycznych na terenie Gminy Platerów w ramach realizacji zadania pod nazwą: ”Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Platerów”.
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
  3. Demontaż, transport i utylizacja odpadów azbestowych - około 27,88 Mg;
  4. Zbiórka, transport i utylizacja odpadów azbestowych – około 16,30 Mg.

Strona 100 z 108

harmonogram

baner fundusze

 

UNIA

 

bg zmiana MPZP1

tablica unijna

button piece 350

banerek portal mapowy

button mapa

baner asi

button agromarket

Dane Urzędu Gminy

3 Maja 5
08-210 Platerów
woj. mazowieckie
tel. 83 357 84 47
fax. 83 359 10 19

 

 

NIP  537-00-20-144
Nr konta BS Platerów
09 8044 0004 0000 0260 2000 0010

e-mail: platerow@platerow.com.pl