LIPNO 102 A
08-210 Platerów
Numer sprawy: INR.ZP.ŁÓDŹ.271.01.2015
W związku z planowanym zakupem OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W LIPNIE prosi o przedstawienie oferty cenowej w następującym zakresie:
I. Przedmiotem niniejszego postępowania jest:
Przedmiotem zamówienia jest zakup łodzi płaskodennej wykonanej z materiałów lekkich – aluminium/stopów aluminium. Łódź wyposażona w silnik zaburtowy sterowany ręcznie lub za pomocą konsoli sterowniczej. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST) stanowiącą załącznik nr 4 do ogłoszenia, ewentualne zmiany w stosunku do SST Wykonawca winien wpisać w formularz SST w kolumnie „Propozycje Wykonawcy”.
Ponadto:
• Łódź musi posiadać oznakowanie w formie napisów na zewnętrznych stronach obu burt treści „STRAŻ + (NUMER OPERACYJNY PODANY W TRAKCIE REALIZACJI) + OSP LIPNO
• Łódź musi być nowa (rok produkcji 2015)
• Wykonawca musi dostarczyć pojazd do siedziby zamawiającego
• Łódź z silnikiem musi stanowić zestaw gotowy do wypłynięcia tj. bez dodatkowych przeróbek i doposażenia ze strony zamawiającego.
• Okres gwarancji na dostarczoną łódź – 24 miesiące od daty protokolarnego przekazania sprzętu.
II. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Zał. nr 2 do ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dostarczyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
Dokumenty wymagane
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do ogłoszenia;
Pozostałe dokumenty
1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem – (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) – zał. Nr 1 do ogłoszenia;
2. Projekt umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą (podpisany na każdej stronie przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) – zał. Nr 3 do ogłoszenia;
Wspólny Słownik Zamówień:
34521400-9 - Łodzie ratunkowe
34223300-9 - Przyczepy
Termin wykonania zamówienia:
2015-10-23
Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
Najniższa cena 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2015-09-23 do godz. 9:30
w siedzibie Urzędu Gminy w Platerowie
ul. 3 Maja 5
08-210 Platerów
Pokój nr: 15
Oferty można również przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.platerow.com.pl
oraz przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty w następujący sposób: przesłane w formie elektronicznej lub pocztą w przypadku nie posiadania poczty elektronicznej
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest/są:
stanowisko Prezes OSP Lipno
imię i nazwisko Jerzy Garucki
tel. +48 604 753 907, 604 270 994
fax. 83 357 84 47
w terminach od 7:30 do 15:30
Załączniki:
Formularz oferty - zał. nr 1
Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 - zał. nr 2
Projekt umowy – zał. nr 3
SST przedmiotu zamówienia – zał. nr 4
Odpowiedź na zapytania: - kliknij aby pobrać
/-/ Jerzy Garucki
Prezes OSP Lipno