slide_1000x300_01 slide_1000x300_02 slide_1000x300_03 slide_1000x300_05 slide_1000x300_07 slide_1000x300_09 slide_1000x300_12 slide_1000x300_13 jeziorko

Ogłoszenie o otwartym naborze Partnera z dnia 14 .01.2025 r.

baner unijny

 

Ogłoszenie

o otwartym naborze Partnera z dnia 14 .01.2025 r.

 

Na podstawie art. 39 ustawy z dnia 28.04.2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. 2022 poz. 1079 z późn. zm.) Wójt Gminy Platerów ogłasza otwarty nabór Partnera spoza sektora finansów publicznych do wspólnej realizacji następujących projektów:

Projekt pt. „Kompetencje przyszłości: Wszechstronny Rozwój Uczniów Szkoły Podstawowej w Górkach” nr FEMA.07.02-IP.01-0458/24

Projekt pt. „Ku Nowym Horyzontom: Rozwój Kluczowych Kompetencji Uczniów SP w Platerowie.” nr FEMA.07.02-IP.01-0459/24

współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego+, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Priorytet Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie Wzmocnienie kompetencji uczniów, złożonych w naborze nr FEMA.07.02-IP.01-012/24.

Cel partnerstwa: wspólna realizacja projektu pt. „Kompetencje przyszłości: Wszechstronny Rozwój Uczniów Szkoły Podstawowej w Górkach” skierowanego do uczniów oraz nauczycieli
w Szkole Podstawowej im. J. Słowackiego w Górkach oraz projektu pt. „Ku Nowym Horyzontom: Rozwój Kluczowych Kompetencji Uczniów SP w Platerowie.” skierowanego do uczniów oraz nauczycieli w Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Platerowie, dla których Gmina Platerów pełni funkcję organu prowadzącego. Wspólna realizacja projektów jest uzależniona od otrzymania środków finansowych. Partnerem wiodącym w ww. projektach jest Gmina Platerów.

Proponowane zadania dla Partnera: szkolenia dla nauczycieli, doposażenie pracowni szkolnych, organizacja wycieczek edukacyjnych i obozu naukowego, zarządzanie projektem.

I. Warunki jakie musi spełniać Partner składający ofertę:

a) Wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego projektu edukacyjnego współfinansowanego ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus skierowanego do uczniów i nauczycieli szkół prowadzących kształcenie ogólne.

b) Nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o dofinansowanie na podstawie art.207 ust.4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 roku, poz. 869 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 207 ust.7 tejże ustawy.

II. Zawartość oferty.

Oferta poza wymaganymi załącznikami i dokumentami opisanymi w pkt IV powinna zawierać:

a) Opis zgodności działania potencjalnego Partnera z celem partnerstwa.

b) Propozycję wkładu potencjalnego Partnera w realizację celu partnerstwa.

c) Opis posiadanego potencjału potencjalnego Partnera: osobowego, technicznego i dydaktycznego oraz innego doświadczenia w obszarze zbieżnym do zakresu projektu.

III. Kryteria oceny.

Ogłaszający konkurs spośród złożonych ofert dokona wyboru Partnera, kierując się następującymi kryteriami:

1. Kryteria opisane w części I pkt a - b oceniane będą na zasadzie: spełnia/nie spełnia

2. Kryteria opisane w części II pkt a - c:

* Kryterium a. opisane w części II pkt a: 0-25 pkt

* Kryterium b. opisane w części II pkt b: 0-25 pkt

* Kryterium c. opisane w części II pkt c: 0-25 pkt.

IV. Dokumentacja składająca się na ofertę.

Na ofertę składa się:

1. Wykaz projektów zrealizowanych przez potencjalnego Partnera zgodnie z wymaganiem opisanym w Części I pkt a (załącznik nr 1).

2. Formularz oferty - opis tekstowy zawierający wszystkie elementy opisane w Części I pkt b oraz Części II pkt a, b, c (załącznik nr 2).

3. Wyciąg z odpowiedniego rejestru (KRS/CEIDG).

4. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli (w przypadku, gdy ofertę będą podpisywały osoby inne niż uprawnionego do reprezentacji zgodnie z KRS/CEIDG).

V. Termin i sposób składania ofert.

1. Ofertę należy dostarczyć w formie papierowej do siedziby Urzędu Gminy Platerów na adres: ul. 3 Maja 5, 08-210 Platerów, w terminie do dnia 05 lutego 2025r. do godz. 9.00.

2. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie zostaną rozpatrzone.

3. W przypadku ofert wysyłanych pocztą tradycyjną decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Platerów, a nie data nadania w placówce Poczty Polskiej lub innego operatora.

VI. Pozostałe informacje.

1. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do:

a) wyboru Partnera,

b) unieważnienia naboru bez podawania przyczyny,

c) negocjacji warunków realizacji zadania.

Wszelkie dodatkowe informacje związane z naborem można uzyskać pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dokumenty do pobrania:

Załącznik Nr 1 - kliknij aby pobrać

Załącznik Nr 2 - kliknij aby pobrać

Informacja o wyborze partnera - kliknij aby pobrać

 

harmonogram

baner fundusze

 

UNIA

 

bg zmiana MPZP1

button czystepowietrze

button aktywna szkola

button piece 350

button mapa

baner asi

button SIP

Dane Urzędu Gminy

3 Maja 5
08-210 Platerów
woj. mazowieckie
tel. 83 357 84 47
fax. 83 359 10 19

Deklaracja dostępności

 

 

NIP  537-00-20-144
Nr konta BS Platerów
09 8044 0004 0000 0260 2000 0010

e-mail: platerow@platerow.com.pl