slide_1000x300_01 slide_1000x300_02 slide_1000x300_03 slide_1000x300_05 slide_1000x300_07 slide_1000x300_09 slide_1000x300_12 slide_1000x300_13 jeziorko

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU INR.OO.ZP.271.01.2015

Platerów, dn. 29.12.2015 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:  INR.OO.ZP.271.01.2015, Nazwa zadania:  Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminy Platerów i jej jednostek organizacyjnych na  2016 rok.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm)   GMINA PLATERÓW  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb kotłowni olejowych Gminy Platerów i jej jednostek organizacyjnych.

 

1. Urząd Gminy w Platerowie pojemność zbiorników 2000 l
2 Szkoła w Platerowie pojemność zbiorników 4500 l
3 Przedszkole w Platerowie pojemność zbiorników 3000 l
4 Biblioteka w Platerowie pojemność zbiorników 3000 l
5 Szkoła w Górkach pojemność zbiorników 15 000 l
6 Szkoła w Lipnie pojemność zbiorników 3000 l
7 Ośrodek Zdrowia w Hruszniewie pojemność zbiorników 2000 l
8 Szkoła w Ruskowie. pojemność zbiorników 4500 l

 

Ogółem przewidywana ilość do tankowania w okresie do 31.12.2016 r. - 100 000 litrów

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 09.13.51.00-5

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Termin wykonania zamówienia:
Sukcesywne dostawy w terminie   do   31.12.2016 r.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, koncesja lub licencja na obrót paliwami ciekłymi  
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
      Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - Dysponowanie odpowiednimi środkami do transportu: tj: samochód - cysterna do przewozu  oleju opałowego  o pojemności minimum 2000 l
    4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.   
  2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a Prawa zamówień publicznych.
  4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- cena  90%,
- termin płatności 10%

Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i terminu płatności w oparciu o następujący algorytm:
O = C + P , gdzie:
O = suma punktów jaką Wykonawca uzyskał za oba kryteria oceny ofert
C = ilość punktów jaką Wykonawca uzyskał za kryterium cena
P = ilość punktów jaką Wykonawca uzyskał za kryterium termin płatności
            C.min.
C = ------------------ x 90
            C bad
C min. – cena brutto oferty najtańszej
C bad. – cena brutto oferty badanej

        P bad.
P = ------------- x 10
        P max.

 

P bad. – termin płatności zaoferowany w ocenianej ofercie (w dniach)
Pmax. – najdłuższy zaoferowany termin płatności (w dniach) - z zastrzeżeniem, że maksymalny termin płatności podlegający punktacji to 30 dni.

 

Punkty za kryterium termin płatności zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego terminu płatności zawartego w formularzu oferty.

Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę termin płatności (w dniach), ponad minimum wymagane tj. 14 dni.

Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje termin płatności powyżej 14 dni. W przypadku zaoferowania minimalnego, wymaganego terminu płatności Wykonawca otrzyma 0 pkt w tym kryterium oceny ofert. Maksymalny termin płatności podlegający punktacji to 30 dni. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje termin ponad 30 dniowy otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium oceny ofert, tak samo jak Wykonawca, który zaproponuje 30 dni.

 

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2016-01-07 do godz.  09 : 30
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Platerowie
Ulica:  3  Maja  5
08-210    Platerów
Pokój nr: 15

 

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2016-01-07, o godz.  10 : 00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Platerowie
Ulica: 3 Maja  5
08-210    Platerów
Pokój nr:  14

 

Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie przewiduje się prowadzenia aukcji elektronicznej

Przewidywane zamówienia uzupełniające: zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym: zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:  355146-2015 . Data zamieszczenia:  2015-12-29

/-/ Jerzy Garucki
Wójt Gminy Platerów

 

Dokumenty do pobrania:

  1. Wzór oferty
  2. Formularz cenowy
  3. Wzór umowy
  4. Oświadczenie z art. 22 ustawy PZP
  5. Oświadczenie z art. 24 ustawy PZP
  6. Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
  7. Wykaz sprzętu
  8. Wykaz osób do kontaktu z Zamawiającym
  9. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.
  10. SIWZ
  11. Pełna treść ogłoszenia.

harmonogram

baner fundusze

 

UNIA

 

bg zmiana MPZP1

tablica unijna

button piece 350

banerek portal mapowy

button mapa

baner asi

button agromarket

Dane Urzędu Gminy

3 Maja 5
08-210 Platerów
woj. mazowieckie
tel. 83 357 84 47
fax. 83 359 10 19

 

 

NIP  537-00-20-144
Nr konta BS Platerów
09 8044 0004 0000 0260 2000 0010

e-mail: platerow@platerow.com.pl