dot.:postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: INR.ZP.271.GOK.1-2.2014 . Nazwa zadania: Wykonanie robót budowlanych remontowych w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Platerowie wraz z dostawą wyposażenia
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm) Gmina Platerów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego GMINA PLATERÓW
Adres zamawiającego Ulica: 3 Maja 5
Kod Miejscowość Kod:08-210 Miejscowość: Platerów
Telefon: Telefon: 83 357-84-47
Faks: Fax: 83 357-84-47
adres strony internetowej Strona WWW: www.platerow.com.pl
adres poczty elektronicznej E-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: od 07 : 30 do 15 : 30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.platerow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego ( Urząd Gminy w Platerowie , ul: 3 Maja 5 , 08-210 Platerów , pokój nr. 5 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45453000 - 7 Roboty remontowe i renowacyjne
30211000 - 1 Komputery
37315000 - 9 Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami
39134100 - 1 Stoły komputerowe
39121000 - 6 Biurka i stoły
32340000 - 8 Mikrofony i głośniki
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 2.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy wykonania robót budowlanych remontowych o następującym zakresie: .
wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych , wymianie okładzin posadzkowych , stolarki okiennej , i drzwiowej , tarasu oraz docieplenia budynku na bazie styropianu metodą lekką - mokrą z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym mineralnym barwionym w masie. Szczegółowy wykaz robót stanowi załącznik nr. 3 - część - 1
.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - dostawa wyposażenia dla funkcjonowania obiektu Gminnego Ośrodka Kultury.
W zakres wyposażenia wchodzi : dostawa komputerów , drukarki , dostawa biurka , stołów , krzeseł , wieszaków przenośnych , telewizora , sprzętu muzycznego , głośników , kolumn , urządzeń biurowych.Szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr. 3 - część zadania - 2
.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 2014-10-31
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnień tzn.prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 robóty budowlanej okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.w przypadku zadania numer I - wykonali robotę budowlaną polegającą na budowie , przebudowie , nadbudowie rozbudowie lub remoncie / samodzielnie lub z udziałem podwykonawców lub jako podwykonawca w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej jedno zadanie o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj: wybudowaniu od podstaw lub wykonaniu przebudowy , nadbudowy , rozbudowy lub remontu przynajmniej jednego zadania budowlanego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 150 , 00 m2 a w przypadku drugiej części zadania / wyposażenie / - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną dostawę o przedmiotowym charakterze o wartości nie mniejszej niż 40 % ceny składanej oferty brutto.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - dysponowanie osobami na stanowisko kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
Uwagi, objaśnienia |
1 |
Najniższa cena |
100 % |
Cn / Cb x 100 x 100% = liczba punktów |
Oferta najtańsza otrzyma sto punktów.Pozostałe proporcjonalnie mniej, liczone w/g podanej formuły gdzie:Cn-oferta z najniższą ceną z ofert nieodrzuconych,Cb-oferta badana, 100 - wskaźnik stały, 100% - procentowe znaczenie kryterium. |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2014-03-06 do godz. 09 : 30
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Platerowie
Ulica: 3 Maja 5
Kod: 08-210 Miejscowość: Platerów
Pokój nr: 15
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-03-06, o godz. 10 : 00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Platerowie
Ulica: 3 Maja 5
Kod: 08-210 Miejscowość: Platerów
Pokój nr: 14
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie przewiduje się prowadzenia dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie przewiduje się prowadzenia aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 56788 - 2014 . Data zamieszczenia 2014-02-18
Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1.Wzór oferty - zał.nr.1
2.Formularz cenowy - zał.nr. 2
3.Przedmiar robót do wykonania - zał.nr. 3
4.Wzór umowy - na roboty i dostawy - zał.nr. 4 lub zał.nr.4a
5.Oświadczenie z art. 22 ustawy PZP - zał.nr.5
6.Oświadczenie z art. 24 ustawy PZP - zał.nr.6
7.Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - zał. nr. 7
8.Oświadczenie o posiadaniu uprawnień - zał.nr.8
9.Wykaz wykonanych robót / dostaw / - zał.nr. 9 lub zał nr. 9a
10. Specyfikacja istotnych Warunków Zamówienia
11. Dokumentacja budowlana /wymaga rozpakowania po pobraniu/
12. Pytania i odpowiedzi związane z postępowaniem