slide_1000x300_01 slide_1000x300_02 slide_1000x300_03 slide_1000x300_05 slide_1000x300_07 slide_1000x300_09 slide_1000x300_12 slide_1000x300_13 jeziorko

I N F O R M A C J A ! 15.09.2017

I N F O R M A C J A !

 

INFORMUJĘ ROLNIKÓW POSIADAJĄCYCH GOSPODARSTWA ROLNE NA TERENIE GMINY PLATERÓW, KTÓRZY PONIEŚLI STRATY SPOWODOWANE NIEKORZYSTNYM ZJAWISKIEM ATMOSFERYCZNYM:

- PRZYMROZKAMI WIOSENNYMI

- GRADU, huraganu, lub deszczu nawalnego

Poszkodowani mogą składać wnioski o przyznanie pomocy, do biura powiatowego

Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

 

Termin składania wniosków:

  • Od 13 września do 27 września 2017 r.   – dotyczy przymrozków wiosennych
  • Ostateczny termin dotyczący gradu, huraganu lub deszczu nawalnego upływa 30 września 2017 roku

Uwaga!   Składając wniosek należy załączyć protokół oszacowania szkód.

Platerów dnia 15.09.2017 r.

                                                                                            

obligacje

ASF

harmonogram

button zpo

button mapa

button mikroporady

Dane Urzędu Gminy

3 Maja 5
08-210 Platerów
woj. mazowieckie
tel. 83 357 84 47
fax. 83 359 10 19

 

 

NIP  537-00-20-144
Nr konta BS Platerów
09 8044 0004 0000 0260 2000 0010

e-mail: platerow@platerow.com.pl