slide_1000x300_01 slide_1000x300_02 slide_1000x300_03 slide_1000x300_05 slide_1000x300_07 slide_1000x300_09 slide_1000x300_12 slide_1000x300_13 jeziorko

I N F O R M A C J A ! 15.09.2017

I N F O R M A C J A !

 

INFORMUJĘ ROLNIKÓW POSIADAJĄCYCH GOSPODARSTWA ROLNE NA TERENIE GMINY PLATERÓW, KTÓRZY PONIEŚLI STRATY SPOWODOWANE NIEKORZYSTNYM ZJAWISKIEM ATMOSFERYCZNYM:

- PRZYMROZKAMI WIOSENNYMI

- GRADU, huraganu, lub deszczu nawalnego

Poszkodowani mogą składać wnioski o przyznanie pomocy, do biura powiatowego

Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

 

Termin składania wniosków:

  • Od 13 września do 27 września 2017 r.   – dotyczy przymrozków wiosennych
  • Ostateczny termin dotyczący gradu, huraganu lub deszczu nawalnego upływa 30 września 2017 roku

Uwaga!   Składając wniosek należy załączyć protokół oszacowania szkód.

Platerów dnia 15.09.2017 r.

                                                                                            

button 2

wybory prezydent 2

tablica unijna

59973732 413652062805889 1607171320439635968 n

harmonogram

banerek portal mapowy

button mapa

baner asi

button agromarket

Dane Urzędu Gminy

3 Maja 5
08-210 Platerów
woj. mazowieckie
tel. 83 357 84 47
fax. 83 359 10 19

 

 

NIP  537-00-20-144
Nr konta BS Platerów
09 8044 0004 0000 0260 2000 0010

e-mail: platerow@platerow.com.pl